دنیا کا سب سے بہترین بزنس مین

‏آج دنیا کا سب سے امیر انسان جیب بیسوں ہے سے پہلے بل گیٹس تھا لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ان دونوں سے پہلے دنیا کا سب سے امیر ترین انسان کون تھا
انیس سو بیاسی سے لے کر آنے والے کئی سالوں تک جو سب سے امیر انسان تھا اس کا نام تھا سیم وال مارٹ اس آدمی کی موت ہوئی تو اس کے بعد دنیا کا سب سے امیر انسان بنا بل گیٹس۔
سیم والمارٹ کے امیر ہونے کی وجہ یہ تھی ایک ایسی کمپنی بنائی تھی جس نے ڈیجیٹل دنیا کو ایک جگہ پر اکٹھا کر دیا تھا اور یہ کمپنی تھا والمارٹ جو کہ اج بھی دنیا کا سب سے زیادہ ریوینو جرنیٹ  کرنے والی کمپنی ہے۔ مطلب یہ بھی دنیا کی سب سے بڑی کمپنیوں میں سے ایک ہے جس نے 2017 میں 486 بلین کا ریونیو جرنیٹ کیا تھا۔
جب کہ دنیا کی سب سے بڑی کمپنی ایپل بھی اس کا مقابلہ نہیں کر سکی کیونکہ اس نے اسی سال 255 بلین کا ریونیو جنریٹ کیا تھا جو کہ والمارٹ سے کم ہے۔
ریسرچ کے مطابق آج دنیا میں والکاٹ کے 11277 سٹور ہیں اس میں ٹو پوائنٹ تین ملین لوگ کام کرتے ہیں۔
اس انسان کی کامیابی کا راز کیا ہے  اس آدمی نے اتنی ترقی کیسے کی۔ اور یہ سب اس نے کہاں سے سیکھا یہ سب باتیں اور اس کے پرنسپل میں بتانے والا ہو اس ویڈیو میں۔
سیم والٹن 1 غریب خاندان سے تعلق رکھتا ہے جس کے ماں باپ بہت محنتی لوگ تھے اس لئے وہ سب ہمیشہ پیسے کی عزت کرتے تھے اور اسی چیز کا فائدہ والمارٹ کو سب سے زیادہ ہوا۔
آج بچوں کا کسی جگہ پر کام کرنا بہت برا سمجھا جاتا ہے۔ لیکن وال مارٹ اپنے بچپن سے ہی پیسے کماتے تھے۔
وہ پرندے اور مختلف جانور بیچتے تھے یا پھر کبھی نیوز پیپر اور میگزین وغیرہ بیچتے تھے اس لئے انہیں پیسے کی قدر اور بھی زیادہ ہونے لگی اگر وال مارٹ چاہتے تو وہ ایک امیر آدمی کی طرح اپنی زندگی گزار سکتے تھے لیکن انہوں نے ایک عام آدمی کی طرح اپنی زندگی گزاری۔ اور یہ اس کی کامیابی کی دوسری بڑی وجہ ہے۔
کہ وہ اپنا میکسیمم پرافٹ دوبارہ اپنے بزنس میں لگا دیتے تھے بجائے امیر لوگوں کی طرح زندگی گزارنے کے۔ تو اس طرح والمارٹ نے دنیا کا سب سے بڑا بزنس بنایا۔
اب اس سے جو پہلا سبق ملتا ہے وہ ہے پیسے کی قدر۔ آپ کو ایسے کئی لوگ ملیں گے جو کہتے ہیں کہ ان کے پاس بزنس کرنے کے لیے پیسے نہیں ہیں۔ تو وہ وال مارٹ کے پاس بھی نہیں تھے آگر ہمیں ان کی طرح پیسے کی قدر ہوجائے تو ہم بھی ان کی طرح کچھ برا کر سکتے ہیں۔
وال مارٹ کی ایک اور عادت تھی کہ وہ جو بھی کام کرتے تھے ہمیشہ بیسٹ بننے کے لئے کرتے تھے۔ وہ سوچتے تھے کہ ہمیشہ اچھا کرنا اور جیتنا ان کا حق ہے اور یہی چیز نے انہیں کاروبار میں اتنا کامیاب بنایا۔
اس کی کامیابی کا دوسرا راز یہ تھا کہ وہ اپنی زندگی میں جس بھی نیئے انسان سے ملتے ہیں اس سے اچھے انداز میں بات کرتے تھے چاہے وہ اسے جانتے ہیں یا نہیں۔ نیوز کے مطابق وال مارٹ اپنی کمپنی کے اک صفائی والے انسان سے لے کر کمپنی کے مینیجر تک کہ لوگوں کے نام جانتے تھے اور صفائی والے انسان سے اسی طریقے سے بات کرتے تھے جس طرح کمپنی کے منیجر کے ساتھ۔ اور یہ بہت اچھی بات تھی

0 Comments: