وقت بار بار ملتا ہے زندگی بدلنے کیلئے



دنیا میں کچھ لاچار لوگ ہیں یعنی نہ تو ان کے ہاتھ پاؤں ہیں جس کی وجہ سے وہ  ہماری طرح چل پھر نہیں سکتی اور ان کی ساری زندگی صرف ویل چیئر پر گزرتی ہے۔
ہم جانتے ہیں کہ یہ لوگ اپنی زندگی میں کتنی سٹرگل کرتے ہیں؟ یہ لوگ اپنی زندگی میں بہت زیادہ سٹرگل کرتے ہیں۔ اتنی کہ ہم سوچ بھی نہیں سکتے۔
تو اگر یہ لوگ زندگی میں کامیاب ہو سکتے ہیں تو ہم کیوں نہیں۔
کیا آپ جانتے ہیں کہ ہم لوگ کیوں کامیاب نہیں ہو پاتے؟ کیونکہ ہم لوگ خود کو کمزور سمجھتے ہیں یہ ہماری ناکامی کی بہت بڑی وجہ ہے۔
آپ لوگ خود سوچیں اور کمپیریزن کریں اپنا اور ان لوگوں کا جن کی پوری زندگی ویل چیئر پر گزرتی ہے۔ کیا ہم لوگ کمزور ہیں یا پھر ویل چیر والے لوگ۔ اگر دیکھا جائے تو ہمیں یہ لوگ لا چار نظر آتے ہیں۔ بے بس نظر آتے ہیں اور لگتا ہے کہ یہ لوگ اپنی زندگی میں کچھ نہیں کر پائیں گے۔ لیکن یہ سوچ غلط ہے کیونکہ یہ لوگ مینٹلی طور پر بہت زیادہ مضبوط ہے۔ ان کے ارادے ہم سے زیادہ مضبوط ہیں ان کی سوچ ہم سے زیادہ مضبوط ہے اور ہم لوگ اتنے ہی زیادہ کمزور۔
اگر آپ میری اس بات پر سوچیں گے اور ذرا غور کریں گے تو آپ کو اس کے علاوہ کوئی دوسرا فرق نظر نہیں آئے گا۔
آپ سب کے لئے ایک پیغام ہے کہ اگر آپ کو کوئی ایسا انسان ملتا ہے جو کہ ہماری طرح چل پھر نہیں سکتا۔ تو ہمیں ان کا مذاق نہیں بنانا چاہیے ان کو ذرا بھی فیل نہیں کروانا چاہیے کہ وہ کچھ کر نہیں سکتا۔ ہو سکتا ہے کہ جو آپ کے لئے ناممکن ہے شاید وہ کرلے۔

0 Comments: