اپنا مقدر خود بنانا سیکھیں



اکثر ہم لوگ خود کو بلیم کرتے ہیں کہ ہمارے اندر ٹیلنٹ کی کمی ہے۔جس کی وجہ سے ہم ترقی نہیں کر پاتے اور آگے نہیں بڑھ پاتے۔
جبکہ حقیقت میں یہ سچ نہیں ہے اصل چیز ٹیلنگ نہیں ہیں میں جو چیز ہمیں کامیاب بناتی ہے وہ ہمارے اندر کا جنون ہےاگر آپ کے اندر جوش ہو گا تو پھر یہ ٹیلنٹ آپ کے پیچھے آئے گا۔

اگر آپ اپنی زندگی میں کوئی بھی کام کرنا چاہتے ہیں کوئی ایسا کام تو پہلے کسی نے نہیں کیا تو آپ کو ایک چیز کا مقابلہ کرنا ہوگا۔
یعنی ناکامی کا فیل ہونے کا۔ہم میں سے کچھ لوگ ایک بار ناکام یا فیل ہونے کے بعد ڈیپریشن میں چلے جاتے ہیں۔اور بری طرح مایوس ہو جاتے ہیں۔
اگر دیکھیں تو ہمارے پاس صرف ایک زندگی ہے اور اس کو ہم نے کیسے گزارنا ہے ڈیپریشن کے ساتھ یا پھر خوشی کے ساتھ اس کا انتخاب ہمارے اوپر ہے۔ بلکہ ہم سب کے پاس ہے۔

ایک بار آپ خود سوچیں کیا زندگی میں فیل ہونا، ناکام ہونا او ربا ربا ر گڑنا کیا یہ ہماری اصل میں ناکامی ہے۔

آپ میری بات کا یقین کریں۔ کہ جب تک ہم اپنی ناکامی کا سامنا نہیں کریں گے تب تک ہم کوئی ایسا کام نہیں کر سکتے جو پہلے کسی نے نہ کیا ہو۔ اس کی مثال اسی طرح ہے کہ جیسے ہم نے چلنا اور سائیکل چلانا بغیرگرنے کے نہیں سیکھا۔ اسی طرح آپ اپنی زندگی میں کوئی بہتر کام نہیں کر سکتے یعنی وہ کام جس سے آپ زندگی میں آگے بڑھ پائیں۔ اگر آپ نے اپنی زندگی کو بہتر کرنا ہے۔ آگے بڑھنا ہے تو اسی طرح گرنے کے بعد دوبارہ اٹھنا ہوگا بار بار اٹھنا ہوگا۔

کبھی فیل ہونے سے نہیں ڈرو۔ کیونکہ ابھی آپ کے اندر جوش ہے۔ ابھی آپ کے اندر جنون ہے۔ اس لئے کسی کام کو بھی درمیان میں مت چھوڑو۔ جب تک وہ پورا نہ ہو جائیں۔ اگر آپ نے اس کام کو پورا کرنا ہے۔ تو آپ کو اپنی ناکامی کا سامنا کرنا ہوگا۔ بار بار ناکام ہونے کے باوجود آپ کو یہ کام پورا کرنا ہوگا۔ ناکام ہونا یا فیل ہونا کوئی بری بات نہیں ہے۔ بلکہ کسی کام کو درمیان میں چھوڑ دینا یہ بری بات ہے۔ جو لوگ ایسا کرتے ہیں وہ کبھی کامیاب نہیں ہو پاتے۔ کبھی زندگی میں ت ترقی نہیں کر پاتے۔ ٖفیصلہ آپ کے اوپر ہے۔

0 Comments: