دنیا کا کامیاب بچہ | Kids Moral Stories

حمزہ چھوٹی عمر کا اور سمجھدار لڑکا تھا- جس کے والد کا بچپن میں انتقال ہو گیا تھا- اس کی ‏ امی لوگوں کے گھروں میں کام کیا کرتی تھی- تاکہ اس کا بیٹا ایک کامیاب آدمی بن سکے۔
اسی لئے وہ محنت کرکے اپنے بیٹے کو تعلیم دینا چاہتی تھی۔

لیکن آج حمزہ کچھ پریشان تھا۔ کیونکہ اسکی چھوٹی بہن کی سالگرہ تھی۔ وہ جانتا تھا کہ بہن آج مٹھائی اور کھلونے مانگے گی۔ لیکن ہمارے پاس اتنے پیسے نہیں ہیں۔ کہ میں اپنی بہن کی اس خواہشات کو پورا کر سکوں۔ حمزہ پریشان تھا۔ کہ وہ پیسے کہاں سے لائے۔


حمزہ خاموشی کی حالت میں کھڑا ہوا اور باہر چلا گیا۔ اچانک اس نے ایک ارادہ کیا۔ وہ سیدھا مزدور لوگوں کے کام کرنے کی جگہ پر گیا اور کسی آدمی سے کہا آپ کے پاس کوئی کام ہے۔  تو مجھے کام کرنا ہے۔ آدمی کے دل میں ترس آیا اس نے حمزہ کو کمرے کی صفائی کا کام دیا۔ اس نے سارا دن صفائی کی اور شام تک اپنی بہن کے لئے 200روپے کما لیئے۔ ان پیسوں سے اس نے اپنی بہن کے لئے کپڑے اور کھلونے خریدیں۔ حمزہ بہت خوش تھا۔ اس نے گھر جاتے ہیں اپنی بہن کو آواز دی۔ اسے گلے لگایا اور سارے تحفے سے دے دیے۔


جب ماں کو پتہ چلا کہ میرے بیٹے نے مزدوری کی ہے۔ تو پہلے اس کی آنکھوں میں آنسو آگئے پھر کہا کہ بیٹا مجھے تم پر فخر ہے تم ایک دن ضرور کامیاب آدمی بنو گے۔

0 Comments: