کامیابی کے لئے سب سے اہم چیز



کئی بار ہمیں لگتا ہے۔ کہ سب کچھ ختم ہوگیا ہے۔
جب کوئی ریلیشن شیب ٹوٹی ہے۔ یا پھر کچھ ایسا ہو جاتا ہے۔ جس کی امید بھی نہیں کرتے۔

جیسے ایک بہت اچھا دوست ہے۔ جس سے پوری امید ہے کہ وہ کبھی آپ کو دھوکا نہیں دے گا۔ لیکن ایک دم سے سب کچھ خراب ہوجاتا ہے۔ یہ دوست کوئی بھی ہوسکتا ہے، آپ کی مددر، آپ کے فادر، آپ کی وائف یا کوئی بھی۔ جس پر آپ کو پورا عتماد ہو۔ لیکن پھر بھی وہ آپ کی زندگی تباہ کر جاتا ہے۔

یہ سب زندگی میں کسی نا کسی کے ساتھ ہوتا ہے۔ تقریبن ہم سب کے ساتھ ایسا ہوتا ہے۔ لائف میں کہی نا کہی ہمیں اس طرح کا نقصان ضرور ہوتا ہے۔

یا پھر کوئی آپ کی ایسی جگہ پر انسلٹ کر جاتا ہے۔ کہ آپ برداشت نہیں کرسکتے۔

تو اس حالت جب کوئی آپ کوئی آپ کی انسلٹ کرتا ہے۔ کوئی آپ کو دھوکا ریتا ہے۔ 
تو آپ کیسے خود کو سمبالیں گے۔ 

یہی بات میں آپ کو بتانے والا ہو اس ویڈیو میں۔ 

ایک بات میں آپ کو بتاں دو کہ ہم سب کے ساتھ کبھی نا کبھی ایسا ہوتا ہے۔

یوٹیوبر، بسنس مین۔ جتنے بھی کامیاب لوگ ہیں۔ اب تک جتنے بھی لوگوں نے اپنی زندگی میں کچھ کیا۔ ان سب میں ایک بات کومن ہے۔ جو آپ بھی مانے گے۔ کہ وہ سب گریب خاندان سے تھے۔ انھوں نے مشکلات دیکھی ہیں۔ بہت بھری بھری پریشانیاں دیکھی ہیں۔

 یہ پریشانیاں ان کے دماغ کو اتنا مضبوط بنا دیتی ہیں۔ ان کے سامنے جیسی بھی  پرابلم ہو۔ اس کو حل کرنا ان کی عادت بن جاتی ہے۔

ہم لوگوں کی زندگی میں کوئی نہ کوئی پرابلم ضرور ہوتی ہے۔ جیسے میرے گھر والے میری سٹڈی کی زماداری نہیں اٹھا سکتے۔ تو اب میرے پاس دو راستے ہیں۔ یا تو میں اس کو پریشانی سمجھو یا اپپرچونٹی۔ کہ میں ابھی سے جاب کرسکتا ہو۔

جسی سے پیسے کمانے کی سمجھ بھر جائے گی۔ تاکہ وقت سے پہلے ایکسپریئنس حاصل کرسکوں۔ دوسروں کو جاب دے سکوں۔

میں آپ کو موٹیویشن کے لیے ایک مثال دیتا ہو۔
جب آپ کوئی گیم کھیلتے ہیں۔ تو آپ کو بڑے سے سے بڑا چیلنج ایکسیپٹ  کرنے میں مزا آتا ہے۔ اس میں آپ ہر طرح کا رسک لینے کے لیے تیار رہتے ہو۔

آپ کوئی نہ کوئی طریقے سے اینڈ تک کھیلنے کی کوشیش کرتے ہو۔ آپ فیل ہوتے ہو۔ لیکن پھر بھی بار بار کوشیش کرتے ہو۔

گیم کو پورا کرنے کے لیے۔ گھر والوں کی مار برداشت کرتے ہیں۔ کئی گھینٹوں اپنی اپنی باری کا انتظار کرتے ہو۔ بار بار فیل ہوتے ہو۔ لیکن ہار نہیں مانتے۔


0 Comments: