How To Start a Business Review in Urdu | خود کا بزنس کیسے شروع کریں




اگر آپ اپنا بزنس شروع کرنا چاہتا ہیں اور ابھی تک آپ کو کوئی اچھی ویڈیو نہیں ملی جو کہ آپ کی مدد کر سکیں تو آپ اس ویڈیو کو ضرور دیکھیں۔
ابھی کچھ دنوں پہلے سیکین چینل نے ایک ویڈیواپ لوڈ کی ہے اس میں بہت اچھے طریقے سے ہر چیز کو ڈیٹیل میں بتایا گیا ہے ہے۔ کہ آپ کن کن طریقوں سے اپنا خود کا ایک مائیکرو بزنس شروع کر سکتے ہیں۔ اس ویڈیو نے میری تو کافی ہیلپ کی ہے۔ 
میں آپ کو اس ویڈیو کا سب سے اچھا پارٹ بتانے والا ہو۔ جو اس ویڈیو میں بتایا ہے۔ کہ آپ کو خود کا بزنس شروع کرنے کے لیے کن چیزوں کی ضرورت ہے۔

سیکین چینل کی یہ ویڈیو چھ طرح کے لوگوں کی کے لئے بہت یوزفل ہے۔
نمبر ون جن لوگوں نے اپنا بزنس شروع کرنا ہے
نمبر2 جن لوگوں کے پاس انویسٹمنٹ کے لیے زیادہ پیسے نہیں ہیں
نمبر3 جو لوگ خود کی پسند کا کام کرنا چاہتے ہیں
نمبر فور جو لوگ سلانہ لاکھوں کمانا چاہتے ہیں
نمبر 5 آپ اکیلے ہی سب کام کرنا چاہتے ہیں
نمبر 6 جن لوگوں آپ کے پاس کوئی ہنر نہیں ہے تو آپ یہ ویڈیو لازمی دیکھیں-

سکن چینل کی اس ویڈیو میں جس کتاب کی سمری بتائی گئی ہیں اس کے اتھرنے 100 سے زائد لوگوں کا انٹرویو کیا ہے جو ان نمبر 6 میں سے 4 کنڈیشن کو پورا کرتے تھے اور ان لوگوں نے اپنے آپ کو کامیاب کر کے دکھایا ہے۔
 یعنی ان سب نے پیسہ، ہنر، اور خود کی ٹیم کے بغیرہی خود کو کامیاب کیا۔


سیکین چینل کی اس ویڈو میں بتایا گیا ہے۔ کہ آپ کو خود کا بزنس شروع کرنے کے لئے تین چیزوں کی ضرورت ہوتی ہے۔

نمبر1 پروڈکٹ یا سروس جو آپ نے بیچنی ہے۔
نمبر2 کچھ ایسے لوگ جو کہ آپ کی پروڈکٹ یا سروس کو خریدنے کے لئے ریڈی ہو۔
اور نمر3 ایک ایسا طریقہ جس کے زریعے آپ آسانی سے پیسوں کا لین دین کر سکتے ہو۔
بس آپ نے یہ تین چیزوں کو ایک ساتھ اکٹھا کرنا ہے تو آپ ایک اچھے بزنس مین بن جاؤ گے۔

آج کا دور انٹرنیٹ کا ہے اس سے پہلے آپ کو کسٹمر تلاش کرنے کے لئے اپنی پروڈکٹ تلاش کرنے کے لئے پیسے خرچ کرنے پڑھتے تھے جب کہ آج آپ یہ سب آج گھر بیٹھے آسانی سے اپنے لیپ ٹاپ پر اور انٹرنیٹ کے ذریعے تلاش کرسکتے ہیں۔ اور اپنا خود کا ایک مائیکروبز بزنس شروع کرسکتے ہیں۔
جیسے کہ اگر آپ ایک اچھے بلاگر یا یو ٹیوبر بن جاتے ہو تو آپ دنیا کے کسی بھی ملک میں اپنا کام کرسکتے ہوں صرف آپ کو ایک لیپ ٹاپ اور انٹرنیٹ کی ضرورت ہے۔

اس ویڈیو میں ایک اور بہت کام کی بات بتائی گئی ہے۔ کہ آپ کا پیشن بہت کچھ ہو سکتا ہے۔ جیسے کے آئسکریم کھانا۔ گھومنا پھرنا اور بہت کچھ۔ لیکن آپ اپنے اس پیشن سے پیسہ نہیں کما سکتے۔ جب تک یہ لوگوں کو فائدہ نہیں دیتا۔ اگر آپ کو پیسہ کمانا ہے۔ تو آپ کو وہ کام کرنا ہوگا جو لوگوں کو فائدہ دے۔

اگر آپ سیکن چینل کی مکمل ویڈیو دیکھنا چاہتے ہے۔ تو میں نے لنک نیچے شیئر کیا ہے۔ آپ مکمل ویڈیو دیکھ سکتے ہیں۔ لیکن جو اس ویڈیو کا بیسٹ پارٹ تھا جس سے میری ہیلپ ہوئی ہے۔ اور مجھے امید ھے اس سے آپ کی بھی مدد ہوگی۔ 




0 Comments: