ہر انسان کے اندر ایک خاص چیز ہوتی ہے. جو اسے کامیاب بناتی ہے.



ایک کامیاب انسان بنے کے لیے، امیر بنے کے لیے، کچھ برا کرنے کے لیے۔ آپ کو صرف ایک چیز کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کے اندر یہ چیز ہے۔ تو آپ یہ سب کرسکتے ہیں۔
اس چیز میں کامیاب بنے کے وہ سب طریقے ہیں۔ جن کی آپ کو ضرورت ہے۔ تو یہ چیز میں بتانے والا ہو اس ویڈیوں میں۔
ہم لوگ ہمیشہ خود سے بری بری باتیں کرتے ہیں۔
کبھی روکوں مت۔ کبھی ہمت مت ہارو۔
بس کوشیش کرتے رہو۔ آگے برھتے رہو۔ ایک دن کامیابی ضرور ملے گی۔
ہم یہ سب خود سے بول تو لیتے ہیں۔ لیکن کبھی ان پر عمل نہیں کرتے۔ تو یہ عمل کیسے کریں۔ اس کو حل کرنے کے لئے ایک یہی چیز ہے جو میں آپ کو بنانے والے۔ جو سب پریشانیاں حل کر دے گی۔ وہ ہے عادت۔
آپ کو ایک عادت بنانے کی ضرورت ہے۔ اس کے بغیر آپ کوئی ایک کام بھی زیادہ دیر نہیں کرسکتے۔
اگر آپ کو کوئی کام کرنے کی عادت ہے۔ تو پھر آپ کیسی چیز کی بھی فکر نہیں کرتے۔ آپ اس کام کے ریزلت کی بھی فکر نہیں کرتے اچھا ہے۔ لوگوں کیا کہتے آپ ان کی بھی فکر نہیں کرتے۔ کیونکہ آپ کو اس کی عادت ہے۔ چاہے کتنی بھی رکاوٹ آئیں آپ اس کام کو کیسی قیمت پر بھی کرنے کےلیے تیار رہتے ہیں۔
اگر آپ گیم کیھلتے ہیں تو یہ آپ کی عادت ہیں۔ مووی زیادہ دیکھتے ہیں تو یہ آپ کی عادت ہے۔ گانے  زیادہ سننتے ہیں تو یہ آپ کی عادت ہے۔  کیسی بھی طرح کا کچھ بھی ایسا کام جو آپ چھوڑ نہیں سکتے وہ آپ کی عادت ہے۔ جو آپ بغیر کیسی لالچ کے بھی کرو گے۔ آپ کو ان کے لیے نام، پیسہ، شہرت ایسی کوئی لالچ کی ضرورت نہیں ہوتی۔ یہ سب آپ  ان سب چیزوں کے لئے نہیں بلکہ آپ عادت پوری کرنے کے لیے کرتے ہو۔
اور اگر کسی بھی چیز کی عادت آپ کو پر جائے تو  آپ  وہ کام آپ چھوڑ نہیں سکتے۔
جب آپ سگرٹ پیتے ہیں تو آپ کو خوشی ملتی ہیں۔ سکون ملتا ہے۔ کیونکہ یہ آپ کی عادت بن چکی ہے۔
اسی طرح کوئی بھی شخص ہے۔ جس کو آپنے کام کی عادت ہے۔ چاہے وہ کوئی بھی ہو۔ جب وہ کام کرے گا۔ تو اسے اسی طرح اچھا لگے گا جیسے ایک سگریٹ پینے والے کو لگتا ہے۔
اگر آپ ان سے سگریٹ چھورنے کو کہے گے، کیا وہ چھورے گا۔ کبھی نہیں۔ وہ یہ کرنے کے ہزار بہانے بنائے گا، گھر چھوڑ دے گا۔ باقی رشتے ختم ہوتے ہیں تب بھی نہیں چھوڑے گا۔ یہاں تک کے اگر خود بھی چاہے تو بھی نہیں چھوڑ سکتا۔
اب اگر آپ سوچے کہ ایسی ہی عادت آپ کو کامیاب ہونے کے لیے لگ جائے، پھر آپ کو بھی اس انسان کی طرح کیسی بات کی کوئی فکر نہیں ہوگی جو نشہ کرنے کا عادی ہے۔ 
ایسی طرح اگر اپ پیسہ کمانے کی عادت بنالے۔ ایک کام کرنے کی عادت بنالے۔ اپنی انرجی کو صیح استعال کرنے کی عادت بنالے۔ خوش رہنے کی عادت بنالے۔
اس کے بعد آپ کو کامیابی سے کوئی نہیں روک سکتا۔ یہاں تک کہ آپ بھی نہیں۔ 
تو پھر کیوں نا ہم اپنی انرجی کو ایسی جگہ استعمال کریں کہ آنے والے وقت میں اس سے فائرہ حاصل ہو، اور یہ آپ تب ہی کر پاوں گے جب آپ کو کوئی لالچ نہیں ہوگا۔ یہ آپ کی عادت ہونی چاہیے۔ مزید پڑھیں

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete