ہمارے معاشرے میں کچھ عجیب خامیاں ہیں۔ جو رسک لینے سے روکتی ہیں۔



ہمارے معاشرے میں کچھ عجیب خامیاں ہیں۔ جو رسک لینے سے روکتی ہیں۔
ہمارے معاشرے میں کچھ عجیب خامیاں ہیں۔  جو ہمیں رسک لینے سے روکتی ہیں۔ کچھ بڑا کرنے سے روکتی ہیں۔

 ان سب کی شروعات کب ہوتی ہے۔ ان کی شورعات ہوتی ہے۔ اپنے گھر والوں سے۔ جب ہم کچھ سمجھنے لگتے۔ اپنے لیے کچھ کرنے لگتے ہیں۔ پھر دوست رشتہ دار سب ہمیں کسی نہ کیسی طریقے سے روکتے ہیں۔ تم اس کام کو نہیں کرسکتے۔ یہ بہت مشکل ہیں۔ صرف قسمت والے لوگ کامیاب ہوتے ہیں۔  

یہ سب لوگ ہمیں روکنے کے لیے اسی طرح کی سونی سنائی باتیں کرتے ہیں۔ اور یہ باتیں وہ لوگ کرتے ہیں۔ جنوں نے خود کی زندگی میں کبھی کچھ  نہیں کیا۔

یہ سب جعلی باتیں ہیں۔ اس معاشرے میں آپ کو ایسے بہت سے لوگوں ملے گے جو ایسی باتیں کر کے دوسروں کے سپنے ٹورتے ہیں۔
 ایک کامیاب زندگی وہ ہے جو آپ خود بناتے ہو۔ آپ جو کچھ کرسکتے ہو۔ وہ آپ کی اپنی سوچ ہے۔ جو باقی سب لوگوں سے الگ ہے۔ کیوں کہ سب لوگوں کی زندگی ایک جیسی نہیں ہوتی۔ دماغ ایک جیسا نہیں ہوتا۔ سب ایک دوسرے سے بلکل مختلف ہیں۔
یہ سب باتیں جو میں آپ کو بتارہا ہو۔ یہ سب میں نے بھی سونی ہیں۔ اور مان گیا تھا۔ میں یہ بات ماں گیا تھا۔ کہ میں اس قابل نہیں ہو۔ اس لائق نہیں ہو کہ کچھ کرسکوں۔ لیکن جب میں نے وہ سب کیا جو مجھے کرنے سے روکتے تھے۔ تب مجھے پتا چلا۔ کہ ان لوگوں کی باتیں جعلی تھی۔

ہمارے ساتھ جو سب سے بڑا مسلہ ہے۔ وہ کیا ہے۔ کہ ہم ان لوگوں کی باتوں میں آجاتے ہیں۔ وہ ہے کانفیڈینس۔ جب ہم بچپن سے گھر والوں کی اور اپنے قریبی لوگوں کی جعلی باتیں سنتے رہتے ہیں۔ اس وقت سے ابھی تک یہ جعلی باتیں ہمارا کانفیدینس اتنا کم کردیتی ہیں۔ کہ ہمارا دماغ ان کی باتوں کو مان جاتا ہے۔ ہم خود کو ان لکی مان لیتے ہیں۔

ان سے بچے کے لیے ایک چیز ہے۔ جو آپ کر سکتے ہو۔ کہ خود کے ائیڈیاز کو کبھی کسی کم مت سمجھوں۔  خود کو کبھی کسی سے چھوٹا مت سمجھو۔ خود سے ایک مضبوط ارادہ کرو۔ کہ کچھ بڑا کرنے میں۔ کچھ بڑا سوچنے میں۔ کوئی غلط بات نہیں۔
 لیکن کچھ بڑا نہ سوچنا یہ غلط ہے۔ بغیر کوشیش ہار مان جانا یہ غلط ہے۔

اگر ایک بار ٹرائی کرنے سے آپ وہ نہیں کر پاتے جو آپ چاہتے تھے۔ تب بھی روکے مت ہار مت مانے۔ میرے ساتھ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ کے ساتھ ------ ہم سب کے ساتھ ایسا ہوتا ہے۔ میں نے اپنے اپنی لاسٹ ویڈیوں میں بھی بتایاں تھا۔ کہ میری شروع کی ویڈیوز جب میں نے بنائی تو میں ٹیک سے لکھ نہیں سکتا تھا۔ بول نہیں سکتا تھا۔۔۔۔۔۔ یہ پریکٹس ہے۔ جو آپ کو کامیاب بناتی ہے۔

میں آپ کو موٹی ویٹ کرنے کے لیے ایک مثال دیتا ہوں۔ ایک تیر نشانے پر لگانے کے لیے اس کو  پوری طاقت سے پیچھے کھینچا جاتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ پر بھی کوئی ایسا وقت آتا ہے۔
لوگ آپ کو جتنا پیچھے کھینچنے کی کوشیش کرے گے۔ تو سمجھ جانا اب کیسی منزل پر پوہنچنے والے ہو۔


0 Comments: