آپ انٹرنیٹ کو اپنا کاروبار بناؤں



آپ انٹرنیٹ کو اپنا کاروبار بناسکتے ہیں
اس ویڈوں سے آپ کی پوری زندگی بدل سکتی ہے۔ میں اس میں ایک ایسا راستہ بتاوں گا جس سے آپ کی زندگی ویسی بن سکتی ہے۔ جیسی آپ چاہتے ہیں۔
میں آپ کو اس ویڈیوں کا ٹاپک پہلے ہی بتا دیتا ہو۔ وہ یہ ہے. کہ انٹرنیٹ پر پیسے کمانے کا بہترین طریقہ کون سا ہے۔ جس کو آپ اپنا کیرئیر بھی بناسکتے ہیں۔ میں آپ کو اپنا پرسنل ایکسپیریئنس بتاوں گا. جو پہلے کیسی ویڈیوں میں نہیں بتایا۔
اگر واقعے آپ انٹرنیٹ سے پیسے کمانا چاہیتے ہیں۔ تو ایک بات سمجھ لے۔
اس کا سب سے بہترین طریقہ ہے۔ یوٹیوب اور بلاگ۔ یہ میں ان لوگوں کے لیے بتارہاں ہو۔ جو جانتے ہیں۔ کہ جتنی بھی پڑھائی کر لے۔ وہ ان کے کیسی کام نہیں آئے گی۔ اور جو انٹرنیت پر اپنا کریئر بنا چاہتے ہیں۔ 
تو یہ ویڈیو ان لوگوں کے لیے ہے۔ جن کے پاس کوئی ٹیکنیکل سکیلز نہیں ہیں۔  کہ وہ اس دنیا میں کیسے اپنے آپ کو سروائیو کریں۔

میں نے پیسے کمانے کے لیے ایسی ایسی مشکل فیس کی ہیں۔ کہ جب میں سوچتا ہو۔ تو پریشان ہوجاتا ہو۔ کہ کس طریقے سے پیسے کماؤں۔ جس کام میں مزا بھی آئے۔ اور کبھی بور بھی نہیں ہوں۔ اگر آپ کی بھی ایسی ہی سوچ ہے۔ کہ صرف  انٹرنیٹ سے پیسے کمانا چاہتے ہیں اور آپ کے پاس کوئی ٹیکنیکل سکیلز نہیں ہے۔ تو یوٹیوب اور بلاگ کے سوا کوئی دوسری آپشن کی طرف نہ جائے۔

یہ بات میں اپنے ایکسپیرینس  سے بتا رہا ہو۔ اگر آپ کی عمر 18 سے 22 کے درمیان ہے۔ تو یہ بیسٹ ایج ہے۔ جس میں آپ کے پاس بہت اچھا وقت ہے۔

اگر کچھ اپنا کرنا چاہتے ہیں۔ تو اس سے اچھا ٹائیم آپ کو نہیں ملے گا۔

میرے اندر ایسی بہت سی خامیاں ہے۔ جو آج سے پہلے میں نے کیسی کو نہیں بتائی۔ میرا پڑھائی کرنے میں زرہ بھی دل نہیں کرتا تھا۔ جس کی وجہ سے میں بہت پریشان رہتا تھا۔ مجھے اس بات کی ٹینشن رہتی تھی کہ اچھی ڈگری نہیں ہوگی تو مجھے جاب کون دے گا۔ میں کیسے اپنی ضرورتیں پوری کروں گا۔ لیکن میں نے خود کو سمجھایا۔ کہ جو میں کرنے والا ہو- اس کے لیے مجھے کوئی ڈگری کی ضرورت نہیں۔

جب میں نے یوٹیوب چینل شروع کیا تھا۔ میں بہت زیادہ سٹریس میں تھا۔ کیونکہ میں صرف  انٹرنیٹ سے پیسے کمانا چاہتا تھا۔  لیکن مجھے کچھ سمجھ نہیں آرہا تھا۔ کہ یہ سب کیسے کرو۔ کوئی بتانے والا نہیں تھا۔ انٹرنیٹ پر ہر دو نمبر طریقہ آزما کے دیکھا۔ لیکن کچھ حاصل نہیں ہوا۔ لیکن جیسے جیسے محنت کی تو مجھے اس بات کا پتا چلا۔ کہ میں نے کس چیز کو اپنا کیرئیر بنا ہے۔ 

مجھے صرف ایک چیز کا افسوس ہے۔ کہ میں نے یہ کام بہت لیٹ سٹارٹ کیا۔ لیکن یہ افسوس صرف کچھ وقت کے لیے رہے گا۔ تو اگر آپ انٹرنیٹ پر اپنا کرئیر بنا چاہتے ہیں۔ تو اس میں دیر نہ کریں۔ جس کام میں آپ کو مزا آتا ہے۔ بس اسے شروع کردے۔ اور شروع میں آپ کو تھوری محنت کرنی ہوگی۔

میں آپ کو موٹیویشن کے لیے بتادوں کہ میں نے شروع میں جو ویڈیوز بنائی تھی۔ ان پر مجھے کوئی اچھا ریسپونس نہیں ملا۔ لیکن میں نے ان سب سے بہت کچھ سیکھا۔ میں نے سیکھا۔ کہ مجھے لوگوں سے کیسے بات کرنی ہے۔ اب میں کسی بھی ٹاپک پر آسانی سے بات کرسکتا ہو۔ آسانی سے سمجھا سکتا ہو۔ میں نے سیکھا ہے کہ لوگوں کی ہیلپ کیسے کرنی ہے۔ میرے لیے یہ چینل سب کچھ ہے۔ کیونکہ کے میرا مقصد ہے۔ خود کو موٹیویٹ کرنا، آپ کو موٹیویٹ کرنا۔ یہ میرے لیے بہت بڑی لرنینگ ہے۔ 

اس کریئر میں آپ جتنی محنت کرے گے۔ انتا اچھا آپ کو ریسپونس ملےگا۔ بس آپ اپنی کوشیش کرتے رہو۔ اگر آپ میری پہلی ویڈوں دیکھیں تو آپ کو پتا چلے گا۔ کہ میں نے کہا سے شروعات کی۔

جن لوگوں نے میری پہلی ویڈیوز دیکھی ہیں۔ ان سب سے اچھا ریسپونس نہیں ملا جس کے بعد کوئی ویڈیو بنا میرے لیے آسان نہیں تھا- لیکن ان لوگوں کی طرح جنوں نے کبھی ہار نہیں مانی۔ میں بھی ویسے ہی ہار نہیں مانوں گا۔ اور اپنے ساتھ آپ سب کی مدد کروں گا- جو میرے جیسی سوچ رکھتے ہیں۔ تو جو لوگ اس طرح کی مزید ویڈیو دیکھنا چاہتے۔ اپنی زندگی میں کچھ کرنا چاہتے ہیں۔ تو اس چینل کو سبسکرائیب کریں۔ اور ساتھ بل آئیکون پر بھی کلک کریں تاکہ نیو ویڈیوں آنے پر آپ کو اس کا نوٹیفیکیشن مل جائے۔ مزید پڑھیں

0 Comments: