زندگی کو اپنے خوابوں کے طرح کیسے جیئے




کبھی بھی پریشانیوں سے گبرانا نہیں۔ بس یہ سمجھنا ہے زندگی ایک روڈ ہے۔ اور جو بھی پروبلمس ہیں وہ سب سپیڈ بریکر ہیں۔ جو کہ آپ کو کسی خوفناک حادصے سے بچاتے ہیں۔
ایک بات ہمیشہ یاد رکھوں انسان کو کبھی بھی ہمت نہیں ہارنی چاہیے۔ کیوں کے پہاڑوں سے نکلی ہوئی ہر ندی نے آج تک کسی سے نہیں پوچھا کے سمندر کتنا دور ہے اور کون سا راستہ اس کو جاتا ہے۔ کیوں کے یہ آپنا راستہ خود بناتی ہیں۔

زندگی میں ارادے تب مضبوط ہوتے ہیں جب آپ ڈرنے میں جتنی انڑجی لگاتے ہو۔ اؐتنی ہی انڑجی سپنوں پر کام کڑنے میں لگانی شروع کر دیتے ہو۔
زندگی میں بہت ساری مشکلات آتی ہیں۔ بہت ساری پریشانیاں آتی ہیں۔ پیسے نہیں ہیں، ٹائم نہیں ہے۔ گھر والوں کی سپورٹ نہیں ہے۔ ان سب باتوں سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ اگر آپ انکا مقابلہ کرنا نہیں چھوڑ رہے۔
آپ کا دڑ آپ کو قیدی بنا دیتا ہے۔ پھر بھی آپ خود سے امید رکھوں۔ خود پر یقین رکھوں۔ کہ میں اس دڑ کا مقابلہ کر سکتا ہو۔
آپ کی زندگی کا سب سے بڑا پڑاجیکٹ خود کو مزید بہتر کرنے کے علاوہ اور کوئی نہیں ہو سکتا- تو پھر کوئی آپ کو پسند کرے یا نہ کریں۔ تو آپ کے اندر یہ کانفیڈینس ہونا چاہیے۔میں بلکل ٹیھک ہو
چاہے کوئی مجھے پسند کرے یا نہ کرے۔ پر میں دوسروع کے نہ پسند کرنے سے خود کو بدلوں گا نہیں۔ کیونکہ ہو سکتا ہے ان کے علاوہ اور بھی اسے لوگ ہو گے جو مجھے اسے ہی پسند کریں گے- جیسا میں ہو۔

جب تک آپ اس بات سے پریشان ہے کہ لوگ آپ کے بارے میں کیا سوچے گے۔ تو آپ اپنی زندگی کو نہیں چلارہے۔ بلکہ یہ لوگ آپ کی زندگی کو چلارہے ہیں۔
تو آپ ان لوگوں کے لیے نہ سوچے. اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کے آپ روزانہ کتنی غلطیاں کر رہے ہو۔ اور زندگی میں کتنے سلوں آگے بھڑتے ہیں- لیکن آپ ان لوگوں سے آگے نکل چکے ہو جو لوگ کوشیش ہی نہیں کر رہے۔
کیوں کے بہت سے اسے لوگ ہیں- جو امیر بننا چاہتے ہیں۔ اپنا کاروبار شروع کرنا چاہتے ہیں۔ لیکن اس وجہ سے کچھ نہیں کر پاتے- کیونکہ وہ کوشیش نہیں کرتے۔





    

1 comment: