گھر بیٹھے لیپ ٹاپ پر کمائی کریں

گھر پر بیٹھے پیسے کمانے کے بہت سے طریقے ہیں. ان میں سے تو کچھ طریقے بہت زیادہ Simple ہیں. جس سے آپ بہت جلدی بور ہو جاؤ گےجیسے کے کچھ لوگ پیسے کمانے کے لیے Online Clicks کرتے ہیں. جس کے بدلے آپ کو پیسے ملتے ہیں.   
یہ Online Clicks کافی Lengthy process ہے. جس سے آپ کافی جلدی بور ہوجاتے ہیں. اور اس سے جو انکم ہوتی ہے وہ بھی بہت ہی کم ہوتی ہے. تو آپ یہ Clicks کرنے والے کاموں سے دور رہے
ہمارے پاس Internet پر پیسے کمانے کے اور بھی بہت ساری Options ہیں. اور ان سے اچھی Income آتی ہے.
تو چلے میں آپ کو بتاتا ہوں کے آپ گھر بیٹھے اپنے Laptop پر کیسے Online Earning کرسکتے ہیں.
1) افیلیٹ مارکیٹ (Affiliate Marketing)
آج کے دور میں یہ ایک بہت ہی popular اور بہترین Career ہے. افیلیٹ مارکیٹ کے لیے آپ نے کچھ Website کی چیزیں بیچنی ہوتی ہیں. جس کے بدلے میں آپ کو Commission ملتا ہے. اور اچھا Commission ملتا ہے. اسے Affiliate Marketing  کہتے ہیں.
اس میں جتنی آپ کی Performs اچھی ہوگی اتنی ہی اچھی کمائی ہوگی.
2) ایمازون (Amazon)
یہ دنیا کی سب سے بڑی Website ہے. جس نے افیلیٹ مارکیٹینگ شروع کی تھی 1996 میں, اور اب یہ دنیا کا سب سے بڑا آن لائن سٹور ہے. آپ Amazon پر فری میں افیلیٹ مارکیٹ کا حصہ بن سکتے ہیں. آپ جو بھی چیز اس پر بیچے گے. اس پر آپ کو Commission ملے گا. وہ بھی صرف 24 گھینٹوں میں.
افیلیٹ مارکیٹ کا حصہ بنے کے لیے آپ Google پر سرچ کرےAffiliate Marketing in Pakistan اس میں تین ویب سائٹ آئیں گی.
1) Godaddy.com
2) Daraz.pk
3) thewarehouse.pk
آپ ان میں سےکیسی کا بھی فری میں حصہ بن سکتے ہے. حصہ بنے کے بعد آپ ان Website کی پراڈکٹ کے لنک Copy کریں. پھر ان Links کو اپنی Facebook اور Website پر لگا دے. اس کے بعد جو کوئی اس لنک سے چیز خریدے گا تو اس کا Commission آپ کو بھی ملے گا.
اس کا سب سے بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنی ایک website بنائے. اس پر یہ لنک لگائیں. اور اپنی Traffic کے حساب سے پیسے کمائے.

0 Comments: